
Marketingová analýza společnosti
Nevíte si rady, zda nová PR strategie, efektivnější web, posílení brandu nebo kompletní změna marketingové strategie? Právě to jsou nejčastější požadavky, se kterými se na nás klienti obrací. Pomocí marketingové analýzy hledáme odpovědi na otázku, proč a zda vůbec potřebují změnu a jak ji v navazujícím marketingovém plánu můžeme realizovat co nejlépe.
Proč vám naše analýza pomůže?
- Máme bohaté zkušenosti z vlastních projektů a firem.
- Naše tým je složen z odborníků s dlouholetými zkušenostmi.
- Využíváme moderní nástroje pro detailní analýzu.
- Náš přístup je podpořen zdravým selským rozumem 🙂.
Cena od 10 000 Kč bez DPH
Podrobný popis
Jak pracujeme na marketingové analýze?
Používáme analytické nástroje pro ověření stavu firmy, identifikaci funkčních a nefunkčních částí, identifikaci silných a slabých stránek v komunikaci s klienty i konkurencí, a hodnocení správnosti nastavení komunikačních kanálů a marketingového rozpočtu pro dosažení cílů.
Data doplňujeme komentáři odborníků.
Například, když hodnotíme estetiku nebo tón komunikace, spoléháme na zkušenosti a vzdělání našich odborníků, jako jsou grafici, art direktoři a komunikační specialisté, a kombinujeme je s průzkumy nebo testováním na reprezentativním vzorku.
Troufáme si na marketingovou analýzu?
- Marketingová analýza je cenný nástroj, který vyžaduje důvěru mezi klientem a agenturou. Na začátku je potřeba získat mnoho informací, které nám umožní identifikovat podstatné věci a poskytnout kvalitní výsledek.
- Analýza zabere čas a peníze, ale je základním kamenem pro solidní strategii. Investice do analýzy se vrací ve formě datově podložené a podrobně navržené strategie.
- Analýza by neměla vzbuzovat obavy. Neprovádíme ji proto, abychom ukázali, že klient dělá něco špatně, ale často ukáže, že klientovi chybí jen málo k tomu, aby vše zapadlo tak, jak má. Naše práce často přináší „aha“ momenty, které usnadní klientovu stávající práci nebo ho posunou na vyšší úroveň.
- Analýza je jen prvním krokem a měla by být následována konkrétní strategií komunikace, která bere v úvahu zjištění, na která analýza poukazuje.

Naše příběhy

Naše postřehy z tréninku (nejen) týmové spolupráce

Moje cesta ke komplexnímu vzdělávání

Systém nebo flexibilita?

Wellbeing a proč se jím zabývat

Umělá inteligence a vzdělávání ve školách

Spojte komplexní plán náborů a vzdělávání ve firmě
Nezávazná poptávka
Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám obratem ozveme. Společně najdeme nejlepší řešení pro Vaši firmu nebo projekt.