Po - Pa 8:00 - 16:00 hod.

+420 731 048 047

Napište nám

rozvoj@mediawalk.cz

  1. Domů
  2. Příběhy MARKETING
  3. Od hrozícího fiaska k vyprodaným halám za 35 dní

Od hrozícího fiaska k vyprodaným halám za 35 dní

autor: | 24.03.2023 | Příběhy MARKETING

V roce 2019 jsme byli osloveni o pomoc s prodejem vstupenek pro kulturní akci ROCK SYMPHONY ve 4 městech a halách. Je to krásný koncept spojení Symfonického orchestru Bohuslava Martinů s rockovými skladbami a současnými interprety moderní hudby, Martou Jandovou a Václavem Noidem Bártou. Do akce v tu dobu zbývalo 35 dnů a organizátor měl prodaných pouze 77 vstupenek z 13 000 míst kapacity 4 hal. Nejdříve jsem si řekl hotová sebevražda a jasný ticket k fiasku a znemožnění.

Po prvotních jednáních mi došlo, že jenom propagace prodeje vstupenek to nezachrání, ale převzetí projektu jako celku je jediná šance. Seznámení a prvotní jednání, nastavení podmínek se zadavatelem trvalo 5 dnů a náš vlastní krizový projekt management pouhých 30 dnů před termínem prvního z koncertů. Vyzkoušeli jsme si jaké to je postavit úplně nový tým spolupracujících lidí, ze kterých každý umí něco kvalitně, ale nemají čas poznávat se a sladit, to vše až za pochodu, s odpočítáním dnů do prvního koncertu. Pojítkem byla chuť to zvládnout, výzvou tak krátký čas.

Díky vlastním kontaktům naší MEDIA WALK jsme původní tým organizátora obklopili schopnými lidmi a ze mě se tak stal Projekt manažer s odpovědností za vnitřní nastavení smluvních podmínek mezi stranami, komunikaci s oběma rockovými zpěváky, zvukařem celé akce, 4 halami a celou infrastrukturou: marketing a propagace, prodej vstupenek, zajištění ozvučení, občerstvení i security přímo na místě.

Původní koncept pořadatele: postavit akci finančně na sponzorech a partnerských firmách – jsme odvážným rozhodnutím proměnili na akci financovanou pouhým našim prodejem vstupenek. Tahle filozofie byla odvážná, protože obnášela naše každodenní zapojení a měřítkem naší práce byly právě vyprodané 4 haly. Tento cíl se povedl teprve pár dnů před prvním termínem koncertu a byl tak výsledkem každodenní mravenčí práce celého týmu. Všechny 4 akce se povedlo hezky zpropagovat, pro mě samotného to byl velký kulturní zážitek a děkuji všem, že jsme ukázali, jak jde projekt řídit úspěšně, když se vytvoří funkční cíle a nastaví dobře parametry vedoucí k realizaci.

Naše další příběhy