Po - Pa 8:00 - 16:00 hod.

+420 731 048 047

Napište nám

rozvoj@mediawalk.cz

  1. Domů
  2. Marketing
  3. Marketingová analýza společnosti

Marketingová analýza společnosti

Společně určíme vaši současnou pozici na on-line scéně a provedeme hloubkový audit. Poskytneme Vám základní kámen pro komplexní marketingovou strategii. Zjistíme úspěšnost vašich pozic ve vyhledávání Google a Seznamu a navrhneme způsoby, jak je rychle a efektivně ovlivnit. Vyhodnotíme také vaše TOP produkty a poskytneme vám jedinečnou strategii založenou na vyhledávanosti klíčových slov.

Necháme Vás pracovat s daty jako odborník. Dostanete zdarma školení a přístup k analytickým nástrojům, které umožní nejen získávat objektivní pohled na vyhodnocení kampaní, ale také provádět opakovanou zpětnou vazbu založenou na datech.

Poskytujeme vám nejen návody, ale i dvouměsíční individuální podporu. Společně s naším specialistou budete mít 30 minut na konzultaci, abyste se ujistili, že jdete správným směrem. 

A pokud budete chtít, můžeme se setkat osobně u nás v Ostravě nebo On-line.

Běžná cena: 70 000 Kč bez DPH

Cena nyní: 30 000 Kč bez DPH

Podrobný popis

Jak pracujeme na marketingové analýze?

Používáme analytické nástroje pro ověření stavu firmy, identifikaci funkčních a nefunkčních částí, identifikaci silných a slabých stránek v komunikaci s klienty i konkurencí, a hodnocení správnosti nastavení komunikačních kanálů a marketingového rozpočtu pro dosažení cílů.

Data doplňujeme komentáři odborníků.

Například, když hodnotíme estetiku nebo tón komunikace, spoléháme na zkušenosti a vzdělání našich odborníků, jako jsou grafici, art direktoři a komunikační specialisté, a kombinujeme je s průzkumy nebo testováním na reprezentativním vzorku.

Troufáme si na marketingovou analýzu?

  • Marketingová analýza je cenný nástroj, který vyžaduje důvěru mezi klientem a agenturou. Na začátku je potřeba získat mnoho informací, které nám umožní identifikovat podstatné věci a poskytnout kvalitní výsledek.
  • Analýza zabere čas a peníze, ale je základním kamenem pro solidní strategii. Investice do analýzy se vrací ve formě datově podložené a podrobně navržené strategie.
  • Analýza by neměla vzbuzovat obavy. Neprovádíme ji proto, abychom ukázali, že klient dělá něco špatně, ale často ukáže, že klientovi chybí jen málo k tomu, aby vše zapadlo tak, jak má. Naše práce často přináší „aha“ momenty, které usnadní klientovu stávající práci nebo ho posunou na vyšší úroveň.
  • Analýza je jen prvním krokem a měla by být následována konkrétní strategií komunikace, která bere v úvahu zjištění, na která analýza poukazuje.

      Poptávkový formulář

      Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám obratem ozveme. Společně najdeme nejlepší řešení pro Vaši firmu nebo projekt.